sâmbătă, 12 martie 2011

Șușoteli

Am fost la BabyExpo cu Sânziana în wrap și am tot auzit în jurul nostru: Uite sling. Vezi la dreapta cum ține copilul. Știi, există niște eșarfe în care te înfășori tu și nu știu cum ții copilul în ea. A, uită-te la tipa aia. Ăsta e sling din ăla de care ți-am zis.
Ne-am amuzat. Dar, realitatea e că am mai văzut o singură mămică cu wrap în tot târgul. Și la un stand la care se vindeau cărucioare am văzut cocoțată pe un raft o cutie ce părea să conțină un wrap, deși pe ea scria sling. N-am avut curiozitatea să cercetez mai în amănunt.
Sunt obișnuită cu șușotelile pentru că toată iarna m-am plimbat cu Sânziana în wrap printre tarabele din piața Moghioroș. Iar vânzătoarele de-acolo nu se încurcă cu finețuri. Vestea bună e că deja unele dintre ele știu și cum se cheamă ciudățenia și au decretat că e mai simpatică decât alea, cum le zice... marsupii.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...