marți, 24 mai 2011

Pe care l-am băut...

Există unele lucruri pe care le folosim la bebeluși fără să analizăm prea mult de ce o facem. Pentru mine în categoria asta intră și șervețelele umede. Deși Lara are alergie la ele, deși știu că aș putea să le înlocuiesc cu o lavetă umedă (pe cele bio nu le iau în considerare pentru că mi se pare strigător la cer prețul lor), le folosesc în continuare, desigur din comoditate. Ce-i drept cu un ușor sentiment de vinovăție.
În schimb, am văzut de-a lungul timpului o grămadă de copiii care sug cu maxim interes câte un șervețel umed și fetele mele nu au făcut excepție de la această pasiune. M-am tot întrebat care e ingredientul secret care stârnește pofta bebelușilor. Nu știu dacă l-am descoperit, dar am remarcat următorul lucru: pe pachetul de șervețele scrie „fără alcool”, dar dacă verifici lista de ingrediente regăsești la loc de cinste „benzyl alcohol”. Recunosc că nu mă pricep la chimie, dar „fără” înseamnă deloc, nu doar un anumit fel de alcool despre care sigur cineva îmi va spune că de fapt nici nu e alcool...


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...