marți, 21 iunie 2011

M-au ciuruit

Ieri am cumpărat primul biberon din viața mea de mamă de doi copii... Am fost în ultima vreme la nenumărați (la propriu) doctori și toți mi-au spus să-i dau apă Sânzianei, în ciuda faptului că e alăptată. Degeaba am adus eu în discuție faptul că laptele de mamă are consistențe diferite în funcție de nevoile copilului. Degeaba le-am spus că îi dau deja din când în când să bea cu cana câte o gură de apă. N-a fost suficient. Cică ar trebui cam jumătate de litru de apă pe zi. N-am nicio idee câtă bea în momentul ăsta - va fi pentru prima dată când voi începe să urmăresc mililitrii.
Bineînțeles că acum am ca temă să înnebunesc un pic citind despre ce apă e mai potrivită pentru un copil atât de mic. Asta după șocul că habar n-am cum se alege un biberon. Ceva sugestii?

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...