duminică, 24 iulie 2011

Bijuteriile familiei

Primii șapte dinți dobândiți de Sânziana au ieșit după un tipar relativ asemănător: patru-cinci zile de mârâieli maxime și supt continuu, apetit scăzut pentru hrană solidă și, în general, poziția lipit de mama.
Dacă la dintele numărul unu și numărul doi nici n-am înțeles ce ni se întâmplă (am crezut inițial că sunt colici), pentru că au apărut neașteptat de devreme, pe următorii cinci i-am numărat pe măsură ce se ițeau ca un soldat care taie de pe răboj zilele până la liberare. Ne-am tratat și homeopat, iar manifestările au fost în limitele acceptabilului, având în vedere că cei cinci au apărut într-un interval foarte scurt de timp.
De mai multă vreme era anunțat și dintele numărul 8 (un incisiv lateral de jos), dar ba se umfla în pene, ba se retrăgea timid. Între timp, însă, în așteptarea probei de foc cu premolarii, molarii și caninii am aflat că putem să ne înarmăm cu un colier de chihlimbar, care ia din durerile specifice. În România toată lumea s-a uitat strâmb la noi, însă în Germania astfel de coliere se găsesc la toate farmaciile și costă până în zece euro. Așa că ne-am gândit că n-avem chiar nimic de pierdut - nu bag nici o chimicală în copil, colierul e făcut special pentru bebeluși, deci nu se poate lovi cu el, iar închizătoarea e magnetică, astfel că nu se tensionează și nu riscă să se rupă atunci când tragi.
I l-am pus la gât, nu continuu cum ar fi trebuit, dar destul de des. Lumea mă tot întreba dacă are efect și eu răspundeam că încă nu știu ce să zic, că nu e în perioadă de erupție dentară... Desigur, mă înșelam, căci dintele numărul 8 a ieșit aproape pe nesimțite. Așadar, încă o temă de studiat pentru mine, pe lângă homeopatie și gemoterapie - efectele pietrelor prețioase.

2 comentarii:

roxana spunea...

Chiar interesant! Am citit cate ceva despre influentele pietrelor pretioase asupra noastra, dar prea putin ca sa tin minte. Si nici n-am avut timp vreodata sa ma documentez mai temeinic.

roxana spunea...

http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=4713&lang=RO

Asta am gasit la o prima cautare. Toate par sa aiba un efect benefic, parca tin minte ca unele au influente negative.
Cum este cactusul, chiar daca s-a descoperit intre timp si motivul: absoarbe oxigenul si elimina dioxid de carbon.
Dar popular se spunea mereu ca "poarta ghinion" sa-l ai in casa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...