vineri, 15 iulie 2011

Cadou pentru mămici

Am văzut de-a lungul timpului diverse liste făcute de mămici cu lucruri care le-au ajutat sau de care, dimpotrivă, s-au împiedicat prin casă. Cu niciuna dintre aceste liste nu m-am potrivit perfect. Mai mult, au fost unele lucruri pe care la una dintre fete le-am folosit, iar la cealaltă nu. Este însă ceva care m-a bucurat enorm la ambii copii, deși cadoul respectiv a venit din partea unor persoane diferite: timp pentru mine.
Așadar, dacă vreți să faceți un cadou cu adevărat valoros pentru o mamă oferiți-vă să petreceți o zi întreagă sau chiar numai o după-amiază cu ea și bebelușul ei. Pentru voi, cei care nu aveți copii sau poate aveți copii mari, poate părea puțin lucru. Știu sigur însă că o mămică surmenată și sătulă după câteva luni de rutina alături de un bebeluș va aprecia fiecare minut.
Când mi s-a oferit prima dată acest cadou am făcut o baie lungăăăă - atât de lungă că o
țin minte și acum, după 4 ani și jumătate. Chiar dacă nu eram la mii de kilometri distanță și nici măcar singură, faptul că m-am putut relaxa total știind că cineva de încredere îmi veghează fata a fost o sursă de energie pentru alte câteva luni.
Ieri am primit din nou o minunăție din asta de cadou și am încercat sentimente contradictorii uitându-mă ce tare se distra Sânziana în timp ce eu stăteam pe canapea cu picioarele în sus și îmi făceam unghiile.
Mai există și varianta (deloc neplăcută) a vizitelor între mămicile cu copii de vârste apropiate, cu schimburi utile de experiență și, desigur, rolul de socializare pentru cei mici. Așadar, ca să se știe: porțile sunt deschise la noi, linia telefonică e liberă...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...