marți, 6 decembrie 2011

Bebeluși necosmetizați

Pe mine nu m-a surprins felul în care au arătat Lara și Sânziana imediat după ce au venit pe lume. Mi s-au părut oricum foarte frumoase și înainte de a fi spălate, chiar și cu pielea vânătă și cu fața umflată. Ba chiar un medic a făcut eforturi considerabile să mă convingă că Lara, ca bebeluș, avea o puternică asimetrie facială, pentru că eu n-o vedeam.
Cu toate astea, mi se pare o idee foarte bună să arăți lumii întregi nou-născuți în primele clipe, în ipostaze mult diferite de imaginea aceea de liniște și împlinire deplină, roz sau bleu - după caz, promovată de obicei de companiile cu afaceri în zonă. Au făcut-o cei de la Mayo Clinic, trecând în revistă și unele realități legate de bebeluși.


Ceea ce îmi amintește de o fotografie foarte puternică pe care am văzut-o pe Facebook, înscrisă într-un concurs pe site-ul National Geographic.


Cred că trebuie arătate mai multe imagini de felul acesta.
(Fotografiile sunt luate de pe site-urile menționate - sper să nu fie cu supărare.)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...