joi, 28 februarie 2013

Pentru capete sparte

Tot medicale... Acum aproape două săptămâni, Sânziana a căzut și și-a spart capul. Am evaluat pagubele și am decis că e nevoie de o cusătură. Am început să ne îmbrăcăm să mergem la spital și, în același timp, încercam să-mi imaginez scenele de groază ce aveau să urmeze. Apoi, în ultimul moment, mi-a venit ideea să sun o mamă de băieți cu multă experiență în materie de capete sparte și am aflat că există niște plasturi speciali de sutură. Ea i-a cumpărat din Grecia, nu știu sigur dacă există și în farmaciile de la noi. La o primă căutare pe net, am găsit ceva similar la o farmacie online, dar nu bag mâna în foc că e fix același lucru.
Plasturii aceștia țin apropiate marginile tăieturii până la cicatrizare. Pentru noi, marele avantaj a fost că am putut evita riscurile unei anestezii sau, în cealaltă variantă, trauma unei cusături pe viu (pe care eu însămi o am). Încă nu au căzut ca să putem vedea exact cum arată locul. Pe site-uri am găsit cum că rezultatul final ar fi mai estetic decât la o cusătură clasică. Dar sincer nici nu mă interesează dacă va rămâne cu ditamai semnul în frunte atât timp cât nu își va aminti mai degrabă de tratamentele "reparatorii" de după.

2 comentarii:

Cristi Stanca spunea...

noi am patit ceva similar cu Patrick. de ajunul Craciunului eram la nasii lui. a cazut pe gresie si si-a taiat fruntea... stil Harry Potter... I s-a umplut fata de sange cand l-am ridicat si am mers la urgente. ne era teama de cusaturi dar au folosit ceva plasturi despre care spui tu si rana s-a inchis... sper in timp sa nu se mai vada.

Mama spunea...

Ma bucur ca se folosesc si in spitale. E mult mai putin traumatizant. Si Sanzianei i-au cazut intre timp si arata foarte bine cicatricea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...