sâmbătă, 28 mai 2011

Jucării, jucării pentru copii


Mare dilemă mare. Atunci când ai un copil, jucăriile vin în general treptat. Dezmățul maxim e de Crăciun, când primește... să zicem 5-6 jucării deodată. (Personal, nu sunt de acord cu acest dezmăț, dar sigur, fiecare membru al familiei vrea să vadă reacția copilului la cadoul ales și încă n-am găsit o soluție pentru a limita excesul din această perioadă și efectele lui.) Ce te faci însă când ai doi copii (sau mai mulți...) și jucăriile vin în tranșe, cu sacul, scoase de la naftalină, unde au fost depozitate când i-au rămas mici fratelui/surorii mai mari? Dezmățul riscă să se generalizeze indiferent de perioada anului și efectele de asemenea.
N-am nici timp și nici răbdare să nu răstorn sacul, ci să scot, pe rând, jucăria potrivită momentului. Deci, ce-i de făcut?

Un comentariu:

Bianca spunea...

Rad cu pofta, fiindca asta ne propusesem si noi, inca de cand eram insarcinata :)) Sa nu devenim sclavii jucariilor ... si mai ales, copilul sa nu devina! Ne-am sucit pe-o parte, pe alta, sa vedem, ce metoda adoptam, pentru a nu ne intampina cu aceasta problema, cand vom iesi intr-un market sau intr-un parculet ... cu toate astea, am reusit sa adun si eu, de la voi si de la alte mamici, o punga cu jucarii si le iubesc enorm! Deci, mai bine te bucuri ca le ai si le scoti exact asa cum ai zis, treptat, specific varstei :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...