joi, 26 mai 2011

Cu cezariana la psihiatru

Stau de două zile cu articolul ăsta deschis, dar abia acum am reușit să trec de titlu. (Știu sigur că n-am ajuns direct la el, ci de pe un alt site, dar zău că nu mai știu care.) În fine, voiam să spun doar că mi se pare o super idee! "Too posh to push" :)))
Nu mai știu care sunt statisticile pentru România și oricum mă gândesc că nu sunt foarte relevante, atât timp cât ele arată doar rata de cezariene versus nașteri naturale, nu și care e procentajul de cezariene la cerere. Pe de altă parte, mi se pare important de spus că cezarienele pot fi atât la cererea viitoarelor mame, cât și la cererea - sau mai bine-zis sub influența - medicilor. De asemenea, multe dintre nașterile care figurează ca naturale în statistici sunt, de fapt, puternic medicalizate - induse, accelerate, anesteziate etc. Deci, poate mai bine fără statistici...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...