duminică, 22 decembrie 2013

Ieșiri în lume

Am simțit în ultima perioadă că Sânziana a mai crescut un pic și am reușit să facem câteva ieșiri mai aparte. După ce am bifat toate cele trei piese de teatru ale trupei Hopa Trop, am încercat și "Muzicanții din Bremen" la Teatrul Mignon, un tur rapid al Muzeului Antipa și chiar "Spărgătorul de nuci", la Operă. Le-a savurat pe fiecare și fiecare a ajutat-o să mai învețe câte ceva.
Miau-ham-iha-cucurigu a fost refrenul preferat vreme de câteva zile după spectacol și, în plus, a învățat să-și facă vocea să tremure ținând degetul în dreptul mărului lui Adam, ca măgarul din poveste.
La Antipa am luat la rând toate sălile și am studiat în special familiile, mergând până la comparații între "puiu abu" (maimuță) și "puiu omu".
Chiar și la Operă a rezistat aproape tot spectacolul și a atras o gramadă de priviri în calitate de cel mai tânăr spectator și pe deasupra îmbracată în costumul de balet (alegerea ei), repetând aproape în continuu "nene nuci he-he".
Vedeta zilelor acestea este, însă, desigur Moșu', despre care știe că o să vină atunci când o să fie foarte frig ("da da bu da da Moșu' Nana"). I-a cerut un singur lucru: o păpușă care să spună ma-ma.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...